06.08.17

White Gold: Series 1

| Series 1 |
_______

The thing is, once you've crossed the line... you might as well make damn sure it's worth it.


1.01 Salesmen Are Like Vampires - 1.02 Sexy Rollercoasters - 1.03 Close Encounters - 1.04 The Widow Maker - 1.05 Smell the Weakness - 1.06 The Secret of Sales

zdroj: www.imdb.com
Jelikož jsem Eda Westwicka (Vincent Swan) naposledy viděla ve Wicked City, které se moc nepovedlo a dlouho nevydrželo, řekla jsem si, že zkusím White Gold. Je to britské, je to komedie, jsou to dvacetiminutovky a jsou to osmdesátky, které si Britové obvykle vymazlují. Dostala jsem od toho přesně, co jsem čekala, a popravdě jsem se bavila víc, než jsem původně očekávala. Vincent Swan je jako Chuck Bass, kdyby ta část Motherchuckerovy osobnosti, která byla stíhaná démony, byla nenapravitelný zmrd. Z nějakého důvodu člověk fandí úspěchům toho hajzlíka stejně jako se raduje, když mu to vybuchne do obličeje, a celé to prostě funguje.

Komediálnosti seriálu rozhodně pomáhá je fakt, že mají 50% obsazení The Inbetweeners - James Buckley (Brian Fitzpatrick) a Joe Thomas (Martin Lavender) mají nacvičené to trollení jeden druhého a celkem pohodlně vklouzli do svých starých známých rolí roztomilých přizdisráčů. Jako Vincentova družina byli úžasní. Vypíchla bych rozkošně natvrdlou Carol (Lauren O'Rourke), která by si zasloužila mnohem víc prostoru, a Sam Swan (Linzey Cocker), u které jsem popravdě trochu doufala, že na konci Vincentovi odolá a rozhodne se pro menšího sráče (klidně třeba Lavendera).

Hodně se mi líbilo, jak to bylo natočené - jak se Vincent otáčel a mluvil do kamery, věrnost osmdesátkovým účesům, make-upu i té příšerné módě (byť si myslím, že Edovi Westwickovi ty obleky seděly trochu moc dobře a Linzey Cocker by snesla víc vycpávek), a byť byl Vincent zjevně hlavní postavou, dost prostoru dostali v každé epizodě většinou i Fitzpatrick a Lavender.

Celkově mi to přijde jako povedená komedie a jsem ráda, že dostali druhou sérii.

Žádné komentáře:

Okomentovat